Ni se spune ca bauturile de genul Coca-Cola sau Pepsi-Cola sunt asociate cu ce e mai rau pe lume. Se spune ca ar contine substante nasoale, care fac rau sanatatii: fac rau la ficati, ingrasa, dau stari de agitatie din cauza cofeinei din reteta. Prin occident, au aparut o gramada de initiative de zgandarire a awarenes-ului in ceea ce priveste bauturile astea si au fost interzise automatele de astfel de bauturi in scoli, spre dezamagirea copiilor, bineinteles. Din cauza acestor scandaluri, Coca-Cola si Pepsico au facut o mutare inspirata de includere in portofoliul lor de produse a bauturilor bazate pe fructe, necarbonatate. Toate spoturile publicitare au inceput sa prezinte dimineti insorite, familii fericite cu cate doi copii, servind micul dejun.
Prigat, care era pe piata cu chestiile astea de mai mult timp, a trebuit sa faca spoturi un pic mai iesite din tipar pentru ca nu e usor sa te pui cu puterea de marketing a celor doi giganti. Si au spoturile cu „Mai mult fruct, mai multa energie”. Recunosc ca le consider reusite, pline de umor si percutante ca mesaj. Nu m-au facut sa cumpar Prigat, dar asta nu e din cauza spoturilor. Am apreciat spoturile din perspectiva consumatorului de publicitate
Dar iata ca, neinspirat, Prigat a simtit un vid in piata si ce si-a zis: daca Coca-Cola si Pepsico s-au „inmuiat” si le ataca share-ul de piata de bauturi „sanatoase”, ia sa umplem noi golul. Si au aparut cu minunea de spot publicitar „Pisica”. Spot care promoveaza exact „calitatile” care i-au provocat pe cei doi giganti sa isi schimbe strategia de marketing. Ni se arata o sarmana pisica agitata, aruncata peste „barul” din bucatarie, un sarman animal care miauna si spucheste de parca ar fi baut exact mult blamatele bauturi pe baza de cofeina. Si la final, cica gluma: copilul pune Prigat in castronul de mancare al pisicii. Adica Prigat contine cofeina?!
Domnilor! Vi se pare ca sunteti haiosi cinuind pisica aia? Daca da, mai ganditi-va! Veti fi apreciati numai de oligofrenii care gasesc distractie in a chinui un animal. Vi se pare ca e inspirat sa va plasati exact pe nisa de pe care tocmai incearca sa ne convinga Coca-Cola si Pepsico ca au iesit? Daca da, mai ganditi-va!
Altfel, stati linistiti ca pe mine nu m-ati pierdut de client. Pentru ca oricum NU consumam bauturile voastre.
14 mai 2008 at 11:33 am
iti dai seama cit au chinuit pisica la filmari ???? eu (la parinti) am 3 pisici si 2 ciini… si nu ma pot abtine sa nu-i injur: tu-va-n gura sa va fut !!!
oricum ideea initiala de reclama – mai mult fruct mai multa energie – LA OAMENI – era ok… dar acum e un mare cacat si tare m-as bucura sa le scada vanzarile… tare…
19 mai 2008 at 8:16 pm
cand mai scrii, nu te lasa.
5 iulie 2012 at 4:19 pm
Mie imi plac reclamele vesele si optimiste, iar Prigat reuseste sa ma faca sa rad de fiecare data. Noua reclama despre chef de viata e tare rau….imi da idei :))))
25 iunie 2013 at 5:19 pm
Prigat e un brand al lui Pepsico :) Iar Cappy e al lui Coca-Cola :) Acestea sunt cele 2 branduri concurente ale gigantilor citati pe piata de bauturi necarbonatate. Deci Prigat nu are nicio treaba cu atacatul lui Pepsi :) Gluma din acel spot nu se refera la cofeina, ci la asa zisa energie oferita de fructe, asa cum aveau si sloganul „Mai mult fruct, mai multa energie”. Pisica e energica de la bautura asta cu mult fruct. Chestia ingrijoratoare la bauturile astea nu e atat ca ar chinui pisici in reclame, ci mai ales ca acel mult fruct e de fapt vreo… 15% :))) Si, in plus, au o gramada de zahar, aia e cel mai periculos. Din perspectiva asta, Prigat nu e cu nimic mai bun decat Pepsi, spre exemplu, bautura necarbonatata nu e mai buna decat cea carbonatata, singura diferenta dintre ele e „acidul” ala :)